lolliizen

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 15 oktober 2011 17:53

Om en stund så ska jag skjutsa iväg mamma till en

tjejjmiddag & efter det så drar jag iväg till Mellby för

att träffa min underbara älskling Carl Johansson! 


Senare ikväll så ska vi vara med Josse & Pontus & 

då blir det att åka lite bil & sedan så drar vi hem till

mig & där får vi väl se vad vi hittar på för något.  


Ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi kanske lite

senare, annars så hörs vi imorgon. 


 

Av Louise Mellqvist - 15 oktober 2011 15:53

Sorry för dålig uppdatering idag men har inte orkat sitta

vid datorn för har vart så sjukt trött, blev en väldigt sen

kväll igår men jag hade hur kul som hels, så tack så mycket

allihopa som gjorde den kvällen så sjukt underbar!


Nu så sitter jag lite framför datorn & kikar runt lite på nätet

chattar också med min underbara älskling Carl, han är bäst! 


Om en stund så blir det att ta en lång & varm dusch,

känner att jag behöver ha det nu, för är ganska sleten.  


 


Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards