lolliizen

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 18 oktober 2011 16:19

Just nu så chekar jag lite teman till min mobil har hittat

några som är ganska snygga, men får se hur det blir på

mobilen sedan, om man ser texten bra eller inte...


Om en stund så ska jag dra till Mellby för att vara med

världens bästa Carl, blir väl att vi kollar på film & ha mys!

Men nu ska jag dra & fixa till mig lite, eller fixa fram lite

varma kläder för det är lite kallt tycker jag.  

  

 

Av Louise Mellqvist - 18 oktober 2011 13:09

 

 # Jobb!
 # Fredagsmys!

 # Myskläder!   
 # Älsklingen, han är bäst  
 

 
 # Regnet...

 # Huvudvärk...
 # Trötthet...
 # Helgerna, de går för fort...


 

Av Louise Mellqvist - 18 oktober 2011 11:08

Nu ska jag dra upp till rummet & börja städa & damma,

måste göra det eftersom att jag ska ha fint besök här

hemma på fredag, Carl, Pontus & Josse ska komma hit.  


Ska lite fredagsmys & ha det hur gött som helst, käka god

mat & sedan kolla på någon rolig film & sedan får vi se om

vi hittar på några bus, man kan ju aldrig veta med oss.


Ha en fortsatt trevlig tisdag så ska jag uppdarera lite

mer senare & då tänkte jag ha lite hissar & dissar!

 


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards