lolliizen

Alla inlägg under november 2011

Av Louise Mellqvist - 30 november 2011 16:59

 


 

Av Louise Mellqvist - 30 november 2011 13:39

Åh vad jag längtar efter snön & vintern, allt blir så vackert då &

man kan gå ut & ta hur härliga & underbara vinterbilder som helst.


Här är några bilder som jag tog förra året, tycker dem blev riktigt bra!

       


 

Av Louise Mellqvist - 30 november 2011 11:04

Imorgon så är det 1:a december & jag har knappt någon julkänsla alls

& det är bara för att vädret är så tråkigt, det bara regnar & blåser &

det är skiit tråkigt, man blir bara deppig av detta vädret...


Men om det kommer lite snö typ NUU så blir jag super glad

för med snö på backen så blir allt bra & julkänslan kommer.

Älskar vintern & snön är så sjukt mysigt då, en massa tända ljus,

julmusik, pepparbakor & glögg + många fler saker.


Så snälla moder jord, kan inte du ge oss lite snö här nere nu för

jag vill så gärna ha det & jag tror det är många som skulle bli glada.  


 

Av Louise Mellqvist - 30 november 2011 08:11

 

 ¤ Glögg kväll med vännerna!

 ¤ In handlat en del julklappar!

 ¤ Mys med älsklingen!

 ¤ Ledig idag!


 

 ¤ Blåsten... (storm varning!)

 ¤ Ström avbrott...

 ¤ Mitt högra ringfinger...

 ¤ Trötthet...


 

Av Louise Mellqvist - 29 november 2011 13:16



   

Av Louise Mellqvist - 29 november 2011 10:40

Sorry för det har avrt lite dålig uppdatering men har vart med min

underbara älskling hela helgen & då har jag inte velat blogga så mycket.

Vill ju hellre vara social mot älsklingen än att sitta & blogga en massa,

& jag tror han tycker det är lite roligare också att jag är med honom.  


Igår så jobbade jag mellan kl.14.30-22.30 så det blev ett långt jobb pass

& när jag kom hem så var jag ganska trött & sedan så dampa min dator

så då blev det inget inlägg + att jag somnade väldigt fort.  


Just nu så sitter jag lite framför fejjan & skriver lite med trevligt folk

väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan sätta igång en till...

Tvätta är inte det roligaste men det är nödvändigt & man måste ju lära

sig hur det kommer bli i "vuxen livet" sen.


Ha det bra så uppdaterar jag lite mer senare & jag LOVAR
att det ska komma MINST 1 inlägg till IDAG!


 



Av Louise Mellqvist - 26 november 2011 12:01

Ligger hemma hos älsklingen i hans säng & kollar på
Harry Potter & den flammande bägaren, den går på TV6.


Kvällen igår blev inte som planerat men den blev lyckad i alla fall,

jag & Josse åkte till bowlingen istället & tog oss en runda.

Första serien gick sådär men sedan så kom jag igång & jag har kollat

på resultatet & jag gjorde 9 strikes under 1h & de tycker jag är bra.

Van ju i alla fall över Josse & det är ju det bästa, haha  


Idag så får vi se vad som händer har inget planerat än i alla fall

inget mer än att vi ska hämta min bil i stan sen..


Ha det bra så hörs vi, när har jag ingen aning men ska

försöka att skriva något mer inlägg idag. 


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards