lolliizen

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Ang, lite dålig uppdatering!

Av Louise Mellqvist - 18 februari 2012 07:35

Sorry för jag inte har bloggat nu på ett tag men det är så att mellan

söndag-onsdag kväll så var jag i Göteborg & jobbade & när jag kom hem

så orkade jag inte sitta vid daorn var ganska trött, jobbigt att gå upp tidigt.


Sedan i torsdags så var jag med älsklingen nästan hela dagen, var några timmar

som jag var med Josse för hon hjälpte mig att färga mitt hår, super nice blev det.


Igår morses så hände det lite saker när jag & älsklingen vaknade, pappa berätta

att han trodde att han hade fått en stroke så det var bara för oss att ta på oss &

skjutsa in pappa till akuten & där fick vi vänta ett tag & tillslut så fick han ett rum.

Men spenderade typ hela dagen på sjukhuset igår & när vi kom hem så var jag

så trött så då orkade jag inte sätta mig vid datorn...


Varför jag är vaken så här tidigt är dels för att jag börjar bli förkyld igen & sedan

är det för jag har svårt att somna, tänker på pappa som får ligga där i sjuksängen.

Vill att du ska bli frisk nu & komma hem till oss, du är saknad älskar dig pappa!  


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards