lolliizen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 24 oktober 2011 08:16

Nu är det så här att jag kommer nog inte kunna uppdatera

bloggen försen påä fredag kväll, för ska åka till Göteborg

idag & vara där & jobba tills på fredag, har ingen aning om något.


Det jobbigaste med denna resan till Göteborg är att jag inte

får träffa min älskling, kommer sakna honom sjukt mycket.

Saknar & längtar faktiskt redan efter honom, hans pussar &

kramar är så underbara & han luktar så gott, puss på dig!


Men nu ska jag dra, ha en bra vecka alla bloggare

så får vi se hur det blir med uppdatering!

 

 

Av Louise Mellqvist - 22 oktober 2011 17:47

Sitter nu hemma hos älsklingen & kollar lite på TV

passar också på & lånar hans dator medan han är &

hjälper Pontus lite med hans bil...


Har uppdaterat lite dåligt men det är bara för att jag inte

har tid vid att sitta vid datorn, är ute med mina underbara

vänner & min sjukt underbara pojkvän & det är lite roligare

än att sitta inne & bara sitta vid datorn.  


Nu så ska jag lägga mig i älsklingens säng & kolla lite på TV

& vänta på att han & Pontus ska komma.

  


 


Av Louise Mellqvist - 21 oktober 2011 16:58

Nu så sitter jag & Josse & väntar på att Carl & Pontus

ska komma, dem skulle vara här vid kl.16.00 sa dem förut,

men tror inte dem kan klockan för nu är den 17.02  


Kommer i alla fall bli mys när de väl kommer hit, får se vad

vi hittar på men lite senare ikväll så blir det tacos & annat gott.


Får se om jag uppdaterar senare eller ej, men annars så vet ni ju

vad jag gör för något, eller vilka jag är med i alla fall.


 



Av Louise Mellqvist - 20 oktober 2011 15:46

Om en stund så ska jag & syrran dra ner mot staden

för att sedan dra oss mot Lidåkerskolans gymnastiksal
& där så ska vi träna Zumba, TUMMEN UPP!


Var ju en vecka sedan vi tränade det sista & jag verkligen

längtar tills nästa gång, för när jag tränar zumba så mår jag

bra & det är så kul att träna detta med!


Ha en fortsatt trevlg dag så får vi se om det blir lite mer

uppdatering lite senare ikväll efter träningen!  


 


 

Av Louise Mellqvist - 20 oktober 2011 09:41





     

<3

Av Louise Mellqvist - 19 oktober 2011 21:30

 

 

Av Louise Mellqvist - 19 oktober 2011 13:15



Av Louise Mellqvist - 19 oktober 2011 11:05

Idag är det onsdag & jag ska jobba senare ikväll mellan

kl.15.00-18.00 & efter det så ska jag hämta syrran...

Så det betyder att jag inte kan träffa Carl idag & det är

absolut inte OK, för jag vill vara med honom!  


Men som tur är så är det ju torsdag snart & då kan jag

vara med honom & det är helt underbart & sedan efter

torsdag då är det fredag & då kommer det bli en massa myyys!


Jag hoppas att dessa två dagar går fort & sedan så kan helgen

gå hur långsamt som helst, för jag vill ha all tid med Carl!


Nu så ska jag dra & lägga mig i soffan & checka lite TV

& laddar inför jobbens kväll & självklart mess med älsklingen!

Ha det så bra så länge så hörs vi senare ikväll för pallar inte

att uppdatera innan jobbet, är lite seg idag.  


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards