lolliizen

Alla inlägg under december 2011

Av Louise Mellqvist - 31 december 2011 09:40

Om en stund så ska jag dra iväg mot jobbet blir att

jobba en liten stund idag mellan kl.10.30-17.00


Efter jobbet blir det att dra hem till BäxX för att fixa inför

det nya året med massa trevligt folk, bl.a så kommer ju min

underbara älskling & det är ju det bästa!


Jag får önska er alla ett GOTT NYTT ÅR, för tyvärr så

kommer jag nog inte ha tillgång till internet sen så får

skriva det nu, hoppas eran kväll/natt blir KANON BRA!


 


 

Av Louise Mellqvist - 30 december 2011 23:14

Happ, då ligger man i sängen nu & försöker välja en film

som man ska kolla på innan man lägger sig för natten.

Är inte det lättaste att göra, för har sett typ alla filmerna

hur många gånger som helst så börjar tröttna på dem.


Är det någon som har några bra filmförslag?!

Det är bara att kommentera är villig för alla förslag.  


Måste bara säga att jag saknar min underbara älskling,

hann bara träffa honom en snabbis idag blev typ 15 min.

Känns jätte konstigt att han inte ligger bredvid mig i sängen

men jag har ju tur att jag får vara med honom imorgon.   


 


 


Av Louise Mellqvist - 30 december 2011 20:58

Nu så har man precis duschat, var riktigt gött med en
lång skön varm dusch kände att det var behövligt efter

en ganska lång jobbdag, från kl.9-18


Efter jobbet så drog jag till BäxX & lämnade sakerna som

vi ska ha imorgon till nyår, lämnade dem idag bara för

att jag inte skulle glömma något, för det skulle vara så

typiskt mig, har faktisk glömt några saker.   


Men nu så ska jag dra upp till syrran & kolla vad hon gör

& sedan får vi se vad som händer, men lovar att jag ska

blogga en sista gång innan jag lägger mig för att sova.  


 

Av Louise Mellqvist - 29 december 2011 23:11

Alldeles strax så ska jag lägga mig för att sova

för imorgon så väntas det jobb mellan kl.9-18 blir

en lång dag men gött att tjäna lite pengar.  



       

Av Louise Mellqvist - 29 december 2011 10:38

Om en stund så bär det av mot Trollhättan med min älskling

för att shoppa lite, eller vi får ju se om vi hittar något men shopping

är i alla fall planerat, jag måste hitta något i alla fall.  


Nu ska vi dra in & käka lite frulle & sedan så åker vi,

så ha det så bra alla så hörs vi lite senare ikväll.


   

Av Louise Mellqvist - 28 december 2011 12:32

Sitter nu i älsklingen säng & kollar lite på fejjan & bloggen,

vet inte riktigt vad jag ska göra för älskling är ute & hjälper

hans kompis Stefan & sätta in hans bas i bilen.


Är ju inte så kul att stå ute när det små regnar & bara

kolla på & inte göra någon nytta, är bättre att vara inne då

& göra något men tyvärr så har jag inga idér är idé lös idag.   


Senare i eftermiddag så ska jag vara med bästa Rebecca

vi ska planera lite inför nyår, kommer bli spännande.

Efter det lite senare ikväll så blir det nog att vi drar ut med

Alex & Carro & tar oss en drink & bara tjötar en massa skit.  


Ha en fortsatt trevlig dag så får vi se om vi 

hörs senare idag, men annars så bloggar jag imorgon.


     

Av Louise Mellqvist - 27 december 2011 17:41

Senare ikväll runt kl.20.50 så ska jag & älsklingen på bio

& denna gången blir det den nya Sherlock Holmes filmen

vi ska ta & titta på, den ska tydligen vara väldigt bra. 

 

Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer det får vi väl se,

men just nu så gör jag inte så mycket, ligger i älsklingens säng

har legat här ett tag medan han spelade lite.  


Nu väntar jag på att han ska komma in hit igen så vi kan 

ligga & mysa lite, saknar hans pussar!   


 

Av Louise Mellqvist - 27 december 2011 13:31

Happ då har man vart framme på stan idag & shoppat lite

på REAN med mamma, lillsyrran & hennes kompis Linnéa.


Först så åkte vi till hemkompaniet & fixade lite saker

& efter det så drog vi till Åhléns & där så var det en

stor rea på nivea produkter så där shoppade jag till mig

en hel del smink produkter, bra att ha till lite senare.

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards