lolliizen

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 23:09





   

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 20:13

Hellu igen bloggen!


Har vart i Skara idag & kollat lite inne på Julahuset & Citygross,

var sjukt länge sedan man var där & dom har ju gjort om så sjukt

mycket, är ju nästan så man går vilse där inne nu. 


Efter vi vart i Skara så åkte vi till min farbror & hämtade lite

saker & efter det så åkte vi iväg till Järpås & lämnade av sakerna.

När vi var färdiga där så åkte vi till stan & hämtade vårt kylskåp

& köpte lite fina tallrikar & bestik till midsommar.
Fast jag köpte lite annat, tänkte ladda upp en bild på det som jag

har införskaffat mig idag, kan ju vara lite intressant. 


 



Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 12:09

Hellu bloggen!


Nu så sitter jag i soffan & för över en massa bilder från
datorn till CD-skivor, behövs nu eftersom vi har tagit en
massa kort nu när det har vart studenten & andra saker.


Men nu så är skivirna klara & nu så får vi se vad jag hittar
på, finns inte så mycket att göra när man är förkyld...


     

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 08:35

 

 

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 07:23

Hellu bloggen!


Nu så har jag bestämt mig på vilken blogg sida jag ska blogga

& det kommer att bli här på bloggplatsen.se, för här så får

jag mer besökare & det tycker jag är kul för då vet jag att folk

är intresserade utav det jag skriver, TUMMEN UPP!  


Som ni kanske ser här till höger så har jag en massa olika
kategorier & jag ska försöka uppdatera dem så ofta jag kan.

Ni får också gärna kommentera & berätta vad ni är intresserade

av & vad som är bra & dåligt med min blogg!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards