lolliizen

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Louise Mellqvist - 30 juni 2011 22:19

Hellu igen bloggen!


Nu så är jag hemma hos Josse lite & vi har ganska nyss kommit

hem från hjulafton, var riktigt kul att det har kommit igång igen.

Var sjukt mycket folk & en massa olika fordon, tog några bilder

men de får komma upp på bloggen imorgon för nu så ska vi dra

iväg någon stans, får se vad som händer.


Ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi imorgon

& ta det nu lungt ute på vägarna!


 


Av Louise Mellqvist - 30 juni 2011 15:40

Hellu igen bloggen!

Nu så sitter jag lite vid datorn & håller på & fixar en

grej till VÄRLDENS BÄSTA TJEJ, för hon fyller nämligen

år idag & hon heter REBECCA ANDERSSON!


Men nu så måste jag fortsätta så att det jag gör blir

klart så hon kan få det imorgon när vi ska träffas! <3


 

Av Louise Mellqvist - 30 juni 2011 08:59

God morgon bloggen!

Det blir lite dåligt med uppdateringar nu men det är

bara för det är så sjukt fint väder ute & att jag gör

en massa saker ute då, men ska försöka uppdatera

så mycket jag kan, hinner & orkar. ^^

Nu så ska jag i alla fall dra & käka frukost & sedan

efter det så blir det att dra & hälsa på min faster &

min älskade farmor i Järpås, var ett tag sedan.

Ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi lite

senare & då ska jag försöka att ladda upp lite bilder.


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards