lolliizen

Alla inlägg under juni 2011

Av Louise Mellqvist - 24 juni 2011 18:46

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA,

HINNER TYVÄRR INTE BLOGGA!


 

Av Louise Mellqvist - 23 juni 2011 09:21


¤ Pengar

¤ Pajformer
¤ Kökshanduk
¤ Tårtspade
¤ Hamburgepress
¤ Champangeglas (GRATTIS TILL STUDENTEN LOUISE)
¤ Handgjort halsband med hjärta (LOUISE)
¤ Hjärt örhängen & halsband
¤ 4st vinglas blå & gul

¤ Halsband hjärtformat (Hammrat) 






     

Av Louise Mellqvist - 22 juni 2011 22:42

Hellu igen bloggen!

Har inte kunnat blogga så mycket idag för har gjort 

massor av andra saker har bl.a vart i Skövde & hälsat

på min älskade farmor på KSS, & hon är mycket piggare

nu men får tyvärr inte komma hem än & det är tråkigt...

Nu så ska jag dra upp & lägga mig i sängen & kolla på

någon film, blir troligtvis en disney film för dem är så

mysiga att kolla på, eller det tycker i alla fall jag. ^^


 


 

Av Louise Mellqvist - 22 juni 2011 11:31

Hellu bloggen!

Sitter nu i soffan & tar det lite lugnt, har hållt på med en

massa olika saker idag sedan kl.08.00, för så var vi & handlade

& efter det så åkte vi hem & ställde in allt & nu så håller vi 

på & städar & plockar i ordning en massa saker, full rulle!

Men nu så måste jag dra & hjälpa mamma med maten

& efter det så får vi se vad som händer, men bloggar i alla 

lite senare & då kanske det till & med kommer en överraskning!!


 



Av Louise Mellqvist - 21 juni 2011 19:56

Hellu bloggen!

Har tyvärr inte kunnat blogga idag för att jag har vart

introduktion från kl.08.00-16.00 för sommarjobbet.

I början var det ganska segt, men senare under eftermiddagen

så blev det lite bättre & ett litet + var att vi blev klara tidigare

skulle egentligen slutat kl.17.00 men fick sluta kl.16.00! 

Nu så sitter jag i soffan & drickar varm choklad & hoppas

på att min hals ska bli bättre, för nu så håller jag på att

tappa rösten & det vill jag inte, för det är så sjukt jobbigt.

Hoppas bara att den varma chokladen hjälper så att jag kan

prata ordentligt & så att jag slipper hålla tyst!!

 
   

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 23:09





   

Av Louise Mellqvist - 20 juni 2011 20:13

Hellu igen bloggen!


Har vart i Skara idag & kollat lite inne på Julahuset & Citygross,

var sjukt länge sedan man var där & dom har ju gjort om så sjukt

mycket, är ju nästan så man går vilse där inne nu. 


Efter vi vart i Skara så åkte vi till min farbror & hämtade lite

saker & efter det så åkte vi iväg till Järpås & lämnade av sakerna.

När vi var färdiga där så åkte vi till stan & hämtade vårt kylskåp

& köpte lite fina tallrikar & bestik till midsommar.
Fast jag köpte lite annat, tänkte ladda upp en bild på det som jag

har införskaffat mig idag, kan ju vara lite intressant. 


 



Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards