lolliizen

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat

på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga

enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen

& ladda upp dirket till bloggen, men jag får se hur jag gör.


Kommer i alla fall ha kvar den här ett tag till, tills jag har bestämt hur jag

ska göra & om jag trivs med det bara vänta & se men jag kommer ha

samma bloggnamn lolliizen.devote.se bara för att det är enklast både för

er & för mig själv & sedan så tycker jag om det namnet också!   


Men alldeles strax så ska jag dra mig upp till sängen & låna syrrans dator

& försöka fixa lite saker & sedan blir det att messa med älsklingen

eftersom jag inte har fått träffa honom idag, SAKNAR DIG BBY!   


 

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49




Resultat!  


 





 

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att

jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem

så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.


Sedan runt kl.11.00 så ringer min mobil då vaknar jag & det var pappa

som ringde & berätta att han får stanna över minst 1 natt till & sedan

så berättade han att han skulle få tillbaka sina verktabletter.   


Nyss så var jag ute i tvättstugan & hämtade tvätten i tvättmaskinen &

hängde upp den på tork & sedan så har jag vikt en massa tvätt.

Vart en riktigt duktig flicka idag, ska även laga maten med & idag så

blir det hemma gjort potatismos & vårrullar.  


Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi lite senare & då ska jag försöka få

upp lite bilder med, för på datorn som jag sitter vid nu så funkar inte det...


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards