lolliizen

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Louise Mellqvist - 6 februari 2012 14:35




   

Av Louise Mellqvist - 6 februari 2012 13:13

 

¤ Snart sportlov = mys med älskling!

¤ Sovmorgon, underbart!

¤ Mina sköna & snygga vinterskor!

¤ 4 månader med älskling på onsdag!

 

¤ Fortfarande förkyld...

¤ Bilar som gårsönder...

¤ Torra läppar...

¤ Min dator, super seeeeeg...


 

Av Louise Mellqvist - 6 februari 2012 09:09

Vet att det har vart dålig uppdatering under helgen men det är bara

för att jag har jobbat hela helgen + att jag har sovit hos älsklingen &

då har vi gjort en massa andra saker så har inte hunnit blogga.


Idag så är det måndag & jag är ledig & jag har ingen aning om vad som

händer & sker, inget mer än att jag ska tvätta & fixa lite här hemma.

Får se om jag kanske drar ner till stan senare & träffar älsklingen en

sväng, kan ju inte sova hos honom för nu så ska han ha praktik & då är

det bäst att jag sover hemma ifall han börjar extremt tidigt.  


Men nu så ska jag dra ut till tvättstugan & sätta igång en maskin & sedan

så får vi se vad som händer, kommer i alla fall kära lite Hissar & Dissar idag!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards