lolliizen

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Louise Mellqvist - 3 februari 2012 13:48

Skit dator som inte är på min sida, hade tänkt att ha dagens jobb outfit

men tyvärr så vill inte datorn så som jag så då får jag skita i det idag...


Om en stund så ska jag dra mig ner mot jobbet, börjar kl.15.00 men åker

lite tidigare eftersom det snöar så hemma hos oss + att jag ska göra ett

litet ärende på stan innan, så det är bäst att åka i tid så man inte blir sen.


Efter jobbet ikväll så ska jag vara med min underbara älskling,

sover hos honom i natt med så vet inte om det blir något mer inlägg

men vi får se kanske blir ett litet snabbt mobil inlägg.


Ha en fortsatt trevlig fredag alla mina underbara läsare

& ta det nu försiktigt om ni ska ut & festa!!


 


Av Louise Mellqvist - 3 februari 2012 11:10

Nu så är det äntligen helg, men min helg består utav jobb men

det gör inget för slutar någolunda så jag kan hitta på något efter.   

Idag så börjar jag jobba kl.15.00 & sedan så får vi se när jag slutar

för vi ska iväg en sväng, kommer bli super skojj känner det på mig.


Alldeles strax så ska jag dra in i duschen & ta en lång & varm

dusch så jag kan piggna till lite & sedan får vi se vad som händer.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards