lolliizen

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Louise Mellqvist - 17 november 2011 16:27

Grattis älskling till körkortet, är super glad för din skull

synd bara att jag inte är hemma så du kan hämta mig.


Älskar dig mest av allt som finns, du är världens bästa

saknar dig något otroligt mycket, men som tur är så ses

vi ju imorgon & då kan du köra omkring med mig! 




 




























     

Av Louise Mellqvist - 17 november 2011 13:45

Som ni kanske vet så är jag i Göteborg nu & jobbar lite

& för tillfället så har jag lite rast & då passar jag på att

uppdatera lite här & prata några ord med min älskling! 


Gick i alla fall upp tidigt idag min mobilen ringde kl.06.35 &

då var det bara att gå upp & göra i ordning sig för kl.07.00 

så var det dags för mig att börja arbeta...


Vi får se vad som händer lite senare idag vi har inget planerat

än men de kanske blir så att vi åker fram till stan senare ikväll

& käkar lite god mat ute på något fint ställer, vi får se helt enkelt!


Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag alla mina underbara läsare

så får vi se om de blir något inlägg ikväll, beror på om min dator

hänger med eller inte för den har lite damp ibland.


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards