lolliizen

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 23:40

Nu så är jag hemma från älsklingen, var mycket jobbigt att åka

ifrån honom så för nu så kommer vi inte träffas försen på fredag kväll.

Det är bara för att jag ska åka till Göteborg imorgon & jobba där tills 

på fredag, kommer kännas så konstigt att inte ha honom vid min sida...


Just nu så ligger jag i sängen & skriver lite med min älskling på fejjan

men om en liten stund så är jag tvugnen att säga godnatt till honom

bara för att jag måste ju sova lite så jag orkar upp imorgon...

För mobilen kommer att ringa kl.07.00 & då är det bara att stiga upp

& fixa det sista innan avfärden mot Göteborg sker.


Hoppas att ni alla har haft en underbar trevlig tisdag!


 

 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 15:48

om en liten stund så beger jag mig mot staden för att först

träffa Josse en sväng innan hon drar & jobbar & efter det så

drar jag till ishallen för att kolla lite på konståkningen & efter

det så åker jag till Råda för att se om min älskling är färdig

så att vi kan åka hem till honom & ha lite film mys!   

 

Ha en fortsatt trevlig tisdag så hörs vi lite senare ikväll &

då får vi se vad som kommer att komma upp här! 


 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 14:18

Fyra frågor om förhållanden
är du singel: Nejj!
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag!
hur många har du varit kär i: Hmm, ingen aning
är du kär just nu: Ja

Tio frågor om dig själv

namn: Louise
när fyller du år?  21 januari
några piercingar? öronen
vad har du på dig just nu:  underkläder, leggins linne & tunika
vilken årstid är bäst: Alla årstider
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – att vakna bredvid min älskling!
vad tycker du mest om hos dig själv: Ögonen tror jag
vad är du bra på: skratta XD
vem älskar du mest på denna jorden: Min pojkvän, min familj & mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej nej tillsammans ska de va mysigare

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig: Josefine, Rebecca & Alexandra
vem är den roligaste av dina vänner: Hmm, alla är roliga på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner: Alla är snygga
vem är mest partyprisse: Rebecca
vem är den du helst har filmkväll med: Hmm, vill ha med alla
vem av dina vänner är mest "vild": Rebecca & Alexandra


10 Frågor om din familj

vem står dig närmast: Min lillasyster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar: Ja det har jag
vem är farligast i din familj: pappa
vem är roligast i din famil: pappa och danne
vem är coolast: jag
har ni något husdjur: Yes, vår underbar katt Jalle

vem har du mest gemensamt med: hmm, ingen aning
vem står för underhållningen: pappa
vem sover du oftast med: mig själv eller så ligger syrran i bädd soffan
roligaste kvällen med familjen? vet jag inte

10 frågor om idag

vad har du gjort:
Lagat mat, fixat bloggen & vart med älsklingen!

har du varit glad idag: Absolut!
har du varit ledsen idag: Nejj!
har du gjort något bra idag: Yes, lagat mat & diskat lite
vad ska du göra nu: Fortsätta med maten
har du gjort något dåligt idag: Nepp, eller inte vad jag vet
vad har du ätit idag: Macka än så länge
har du duschat idag: Nepp, men ska göra det efter maten
är du trött nu: Nejj!
vad händer imon: Ska åka till Göteborg & jobba!
går du i skolan: Nej, har tagit studenten!
har du varit i skolan idag: Nejj!


ANNAT
Hur mår du just nu: Kanon bra!
Har du piercat dig: Bara i öronen
Är du hungrig nu: Yess!
Vad är klockan nu just nu: 14.28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu: facebook & bloggplatsen


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast: Mamma
Vem ringde du senast: Josse
Vem sms:a till dig senast: Älsklingen
Vem sms:a du till senast: Älsklingen


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa: Tjötar med henne nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa: Tjötar med honom nu med


SPORT
Går du på någon sport: Nej, men har gjort
I så fall, vilken/vilka: Konståkning
Trivs du med den sporten: Yess!
Tycker du att den sporten är rolig: Absolut!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den: Yes, känner mig fri!


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu: Nepp
Vilket är ditt favoritband: Hmm, har inget
Vad gillar du för musik
: Alla möjliga

KLÄDER
Har du fler än 3 jeans: Yes
Har du fler än 5 tröjor: Haha, jaa


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara: ja
Använder du wax: Nejj
Använder du ögonskugga: Ibland
Använder du eyliner: Ibland
Använder du hårspray: Ibland
Använder du volymspray: Nepp
Andänder du mousse: Någon gång
Använder du deodorant: Yess!
Använder du skinspray: Nejj!
Använder du parfym: Yess!
Använder du läppglans/läppstift: Ibland
Använder du brunkräm: Yess
Använder du rouge: Yess!
Uppsatt hår eller hängande: Båda två!
Plattar/lockar du håret varje dag: Nejj!
Duschar du varje dag: Nejj!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat: Nejj!


KÄRLEK
Är du kär just nu: Jaaa!
Har du kysst någon idag: Yess!
Har du ett förhållande: Ja!
Är du romantisk: Hmm, de tror jag
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän: Nejj
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång: Ja!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande: Ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt: Nejj, verkligen inte
Vem sov du senast bredvid: Carl
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med: Nejj!
När fick du din första kyss: Hmm, när jag gick i 6:an tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans: Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän: Nejj!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen: Nejj

Har du mest blivit dumpad eller dumpat: dumpad

Vad gillar du för stil på tjejen/killen: Spelar ingen roll bara han är sig själv!


 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 12:35

Nu så blir det en uppdatering på kategorin Nails & idag så har

jag målat mina naglar i en mörklila färg med guldiga prickar på.


Nagellacken kommer från H&M & det som är så bra med detta

nagecllak är att det är 2 in 1, så ena änden är lila & andra guld.

Det är nr 35 & nr 8 på färgerna, riktiga höstfärger tycker jag.

 


 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 11:35

       


 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 10:58


 

Av Louise Mellqvist - 15 november 2011 09:22

 

 
  ¤ Första julklappen inhandlad!

 ¤ Min underbara pojkvän!

 ¤ Vännerna!

 ¤ Jobbet!



 ¤ Dimma & halka...


 ¤ Konståkningen, saknar det...

 ¤ Mina naglar, hemska...

 ¤ Mobilen, den har damp...


 

  

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards