lolliizen

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Louise Mellqvist - 2 november 2011 14:28

Då har man vart ute en liten stund med syrran & fotat lite,

blev faktisk många bilder som blev bra tänkte andvända några

till min nya header som jag håller på med nu.


Tänkte faktiskt fixa i ordning bloggen lite igen ändra lite färger

& kanske lägga till lite nya saker osv, ni kommer i alla fall att

se att den kommer bli lite annorlunda, vill ha lite nytt.


Om en liten stund så ska jag dra mig mot staden för att kolla

efter lite saker på Ö&B & efter det så får vi se vad som händer.

Ska i alla fall till min älskling senare ikväll får väl se vad vi hittar

på för något, blir en överraskning.


 

Av Louise Mellqvist - 2 november 2011 09:41

Sitter nu vid datorn & fixar lite låtar till en ny skiva som jag

hade tänkt att ha i bilen, men just nu så har jag brist på låtaar.


Det skulle vara väldigt kul om ni kunde komma med lite förslag

spelar ingen roll vad det är för någon stil, är alltid lika intressant

att se vad det är för någon musik, för lyssnar på precis allt.


Men nu så ska jag dra & hjälpa syrran lite med maten, ska förbereda

lite så går det lite fortare senare när vi ska käka. toppen idé!  


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards