lolliizen

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Louise Mellqvist - 14 november 2011 20:20


Lånar älsklingens dator lite & där hittar man några snygga bilder,

älskar dig mest av allt älskling, du är så underbar!  


       


 

Av Louise Mellqvist - 14 november 2011 18:53

Sitter nu hemma hos min underbara älskling ute i Mellby,

har nyss kollar på en film som var väldigt konstig fast kan

ju vara så med bara för jag missa slutet, blev lite trött.  


Om en liten stund så ska vi kolla på en till film & då blir

det en härlig gammal klassiker Tomten är far till alla barnen.


Nu ska jag gå & pussa på min underbara älskling,

bara för att han är så snygg & älskar hans pussar!


 

Av Louise Mellqvist - 14 november 2011 13:44

Som ni kanske redan har märkt så håller jag på & fixar i ordning

bloggen lite, ändrar lite färger & ska byta header osv...


Just nu så håller jag på & fixar headern men den blir inte som jag

har tänkt mig så får hålla på lite till & se om den blir bra...


Om en stund så ska jag käka lite mat & idag blir det stekt fisk & potatis

& efter det så drar jag ner till stan för att först åka en sväng till Josse &

efter det så drar vi oss mot De La Garide för att möta Carl & Pontus.  


Har ni några förslag på hur min blogg ska se ut så är det bara att
kommentera för tycker det är roligt att ni läsare kommer med lite förslag!


   



Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards