lolliizen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 4 oktober 2011 22:11

Nu så är jag hemma efter att ha jobbat ett lite & det var

en lugn kväll så det har inte vart några problem alls.


Just nu så ligger jag i sängen & chattar med världens bästa
& sötaste Carl på facebook, så otroligt underbar är han!  


Om en stund så blir det att sova för min klocka ringer tidigt

imorgon redan kl.06.50 för då ska upp & jobba men jobbar bara

mellan kl.07.00-11.30 så det blir lite slappt. 


   

Av Louise Mellqvist - 4 oktober 2011 14:18

Blå t-shirt - Lidköpings kommun

Svarta bycor - Ellos.se


 




Av Louise Mellqvist - 4 oktober 2011 12:53


 # Helgen som gick!

 # Kvällen igår!
 # Torsdag!

 # Jobb i veckan!


 


 # Blåsten...

 # Långt till torsdag...

 # Att helgerna går så fort...

 # Sega datorer...


 

  

Av Louise Mellqvist - 4 oktober 2011 09:17

Då var det tisdag idag då & senare i eftermiddag så ska

jag jobba & då blir det mellan kl.15.00-21.30 i Tolsjö.


Men innan jag börjar att jobba så måste det göras en hel

del saker här hemma, ska bl.a tvätta lakanen i husvagnen

& sedan så blir det att fixa i ordning maten också & idag

så blir det lax i ugnen med potatis & romsås, mycket gott!


Ska i alla fall dra nu, men ska uppdatera lite senare

ha det bra så länge så hörs vi!  

Bild tagen av isabellsfoto.blogg.se

 

Av Louise Mellqvist - 3 oktober 2011 22:02

Nu så är jag hemma efter att ha vart ute ett riktigt bra tag,

först så var jag i Råda med Bella & tog en massa kort & efter

det så drog jag mot Melby för att träffa bästa & sötaste Carl.

Stod & pratade med honom i över 1h & vi pratade om precis

allt & inget var hur mysigt som helst, helt underbart!  


Just nu så ligger jag i sängen med datorn i knät & chattar med

mycket trvligt folk på fejjan, strax så ska jag ta & kolla på någon

film men måste ju bara prata lite med Carl innan. 

Ha det bra så hörs vi imorgon & då så får vi se vad som händer

på förmiddagen, har inget planerat än men man vet aldrig.

   

 


Av Louise Mellqvist - 3 oktober 2011 17:05


¤ Svarta jeans thights - Kappahl
¤  Svart linne - Gina Tricot
¤ Pippi tröja - Gina Tricot


   





Av Louise Mellqvist - 3 oktober 2011 09:35

Då var det mångad igen då, det är helt sjukt att helgen

ska gå så fort tycker inte det är bra för jag vill ha helg igen.

För denna helgen som var, det har vart en bästa på väldigt

väldigt länge & det är en helg som jag kommer minnas.  


Nu på morgonen så har jag vart duktig, har tagit ur allt ur

sängarna & slängt det i tvättmaskinen & sedan så har jag

också bäddat i alla sängarna igen, duktig flicka!  


Just nu så gör jag inte så mycket, kollar lite på facebook

& messar med bästa Carl ska snart gå ut till tvättstugan

igen & slänga i lite ny tvätt.  


Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi lite senare

& då får vi se vad det dyker upp här.


 

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards