lolliizen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 11 oktober 2011 23:28

Nu säger jag godnatt till er alla, för nu så har john blund

vart hos mig & slängt lite sand i ögonen & då är det

bästa att blunda ett bra tag så att all sand försvinner.

      

Av Louise Mellqvist - 11 oktober 2011 14:24

Just nu så håller jag på & fixar i ordning mig lite för

om typ 10 min så tar jag cykeln upp till busshållsplatsen

för att sedsan ta bussen till stan & hämta bilen hos mamma.


Efter det så drar jag iväg till Josse en stund & tjötar lite med

henne & runt kl.18.00 tiden så drar jag hem till sötaste Carl för

att kolla på film & ha det allmänt mys med honom!  


Ha en fortsatt trevlig tisdag allihopa så hörs vi

lite senare idag eller ikväll när jag kommer hem. 


 

Av Louise Mellqvist - 11 oktober 2011 10:13

Sitter nu framför datorn & lyssnar på musik samtidigt
som jag chattar med lite härligt folk på fejjan.


Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, ska laga lite

mat senare men annars så blir det att bara vara hemma.

Vill till min sötaste Carl ikväll men vi får se om det går,

för pappa håller på & fixar ena bilen & mamma har den andra.


Men tänkte kolla om jag antingen kan ta bussen in till stan

& hämta bilen hos mamma eller om jag får skjuts utav grannen,

men jag vill verkligen till min Carl för saknar honom sjukt mycket!


Uppdaterar lite mer senare, för nu så ska jag försöka hitta på

något skojj att göra, kanske fixar ännu en ny bilskiva.  


 


Av Louise Mellqvist - 10 oktober 2011 22:41

Ligger nu i sängen & chattar med min sötaste Carl

på facebook, vi pratar lite om hur lång tid vi behöver

ha på oss för att fixa till oss innan skolan osv.  


Om en stund så blir det att kolla på en film innan

john blund kommer med sanden & slänger den i

mina ögon, tror det får bli en smurf film.  


Godnatt mina vänner sov så gott & dröm så sött nu

för det ska jag göra, för jag ska drömma om min prins!  




 

Av Louise Mellqvist - 10 oktober 2011 16:45

Nu så ska jag ta & dammsuga huset är ju inte precis det

roligaste att göra, men måste ju tyvärr göras...


 

 

Av Louise Mellqvist - 10 oktober 2011 12:56



 

Av Louise Mellqvist - 10 oktober 2011 09:52

 # Lördag 8 oktober!
 # Telefonsamtalet i morses!
 # Lövens alla härliga färger!
 # Alla mina underbara vänner!


 # Att det börjar bli kallt...
 # Kramp i vaden, inte kul...
 # Mina naglar, börjar bli fula...
 # Mina ärr, inte speciellt fina... 


 

Av Louise Mellqvist - 9 oktober 2011 23:21

Har inte orkat uppdatera bloggen idag för jag har inte

riktigt vetat vad jag ska skriva, för har inte gjort så mycket.

Har vart i ishallen & jobbar & sedan bara vart hemma.


Nu ikväll så har jag vart en stund hos min underbara Carl

vi kollade på lite filmer & hade det allmänt mys, filmerna vi

kollade på var The Tourist & Zombieland, mycket bra filmer.  


Just nu så chattar jag med min sötnos på fejjan, men om en
stund så blir det att lägga sig i sänge & kolla på någon film.

     

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards