lolliizen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Mellqvist - 8 oktober 2011 19:34

Har inte orkat uppdatera här på bloggen eller jag har rättare

sagt inte haft tid för jag har gjort en massa andra saker.


Nu så sitter jag & Josse i min säng & lyssnar lite på musik,

vi ska snart dra in till stan för att senare ikväll umgås med

Carl & Pontus, vi får väl se vad vi hittar på för något skojj.


Ha en fortsatt trevlig lördag kväll så hörs vi imorgon,

för kommer inte uppdatera mer idag. 


 

Av Louise Mellqvist - 8 oktober 2011 07:26

Om ca 30 min så ska jag vara i ishallen med skridskorna på

knutna & stå på isen, för vi ska nämligen ha tränar möte på is.

Lite intressant för det har vi inte haft någon gång förut så

detta har jag faktiskt sett fram emot, kommer nog bli roligt.


Igår efter jobbet så drog jag in till stan för att träffa Josse &

sedan så träffade jag också sötaste Carl & hans kompis Pontus.

Vi stod & tjötade ett bra tag & sedan så åkte vi runt lite i

Pontus bil, för det började bli lite små kyligt ute.


Men nu så måste jag dra iväg, men vi hörs lite senare

& då får vi se vad jag ska blogga om.   


 

Av Louise Mellqvist - 6 oktober 2011 13:17


Mönstrad tunika - Ullared
Svart linne - Gina Tricot
Svarta leggins - Ullared


   




Av Louise Mellqvist - 6 oktober 2011 13:01

Om en stund så drar jag in till stan för att träffa Josse

lite & vi ska kika lite i affärer & efter det så ska jag vänta

på att få en sms av världens sötaste Carl, för jag ska åka

hem till honom lite senare idag, vi ska kolla på film.  


Men innan jag drar iväg senare så tänkte jag ladda

upp en bild på Dagens outfit, måste börja mer med det.


Ha det så bra så länge så hörs vi, vet inte riktigt när

jag uppdaterar men någon gång blir det i alla fall.


 

Av Louise Mellqvist - 6 oktober 2011 08:43

Idag så var jag uppe med tuppen, min syrras klocka ringde

kl.07.00 & då var det bara att gå upp för jag skulle skjutsa

upp henne till bussen, tänkte låta pappa få lite sovmorgon.


Nu så sitter jag & funderar på om jag ska göra något med

mina naglar, för jag har ju akryl naglar & efter några veckor

så ska man ju fylla i dem, men det orkar inte jag & nu så syns

det att de har växt & det är inte så snyggt.  


Har några idéer på hur de kan se ut men vet inte om det
kommer bli snyggt, men tänkte i alla fall visa er en bild så
kan ju ni kommentera & säga vad ni tycker!  



 

Av Louise Mellqvist - 5 oktober 2011 22:06

Ligger nu i sängen & kollar lite efter några filmer som

kan vara lite intressanta & roliga att se, behöver nya så

kom gärna med tips på filmer som ni tycker är bra.


Idag så har jag vart & jobbat en stund slutade kl.11.30 så efter

det åkte jag hem & fixade i ordning lite mat idag blev det

ris & kyckling klubbor, mycket enkelt & mycket gott.


Senare typ runt kl.17.00 tiden så åkte jag till ishallen för att 

snacka lite med Camilla & sedan typ runt kl.19.00 så tog jag

med mig Kajsa till donken & käka lite & tjöta så klart.


Men nu så ska jag strax sova, för imorgon så väntar något

helt underbart så ju fortare jag somnar desto fortare blir det torsdag.

 


     

Av Louise Mellqvist - 5 oktober 2011 13:20



   

Av Louise Mellqvist - 5 oktober 2011 13:20



   

Presentation


Hej, jag är en glad tjej som precis har tagit studenten & i min blogg kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord!

Time!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards