lolliizen

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Louise Mellqvist - 3 januari 2012 10:34

Nu så har jag fördrivt min tid lite genom att fixa lite

på bloggen, ändra lite färger + en ny header.

Tycker faktiskt den blev ganska bra, kan ju göra bättre

men orkade inte riktigt engagera mig så i den just nu.


Men nu så måste jag börja fixa i ordning mig för kl.12.00

så ska jag vara vid Harrys för att möta Sandra vi ska ta

en lunch där idag för var så sjukt länge sedan vi sågs.


Jag jobbar sedan ikväll från kl.20.00-15.30 imorgon så

vi får se om jag bloggar innan jag börjar jobba annars

så får vi höras imorgon mina vänner.


 

Av Louise Mellqvist - 3 januari 2012 09:27

Happ, då är det som vanligt idag vakna tidigt & kan inte

somna om det är helt hopplöst, kunde ju sovit minst 1h till....


Men tror det beror på att jag inte sover med min älskling,

för när jag ligger bredvid honom så känns det som att jag

kan sova hur länge som helst, allt är så underbart då. 


Min kälekt till dig Carl Johansson den går inte att beskriva

i ord, jag älskar dig så otroligt mycket finns bara du för mig!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards