lolliizen

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Louise Mellqvist - 18 januari 2012 12:42

Strax så drar jag ivät till staden för att jobba i några timmar

& senare ikväll så ska jag & älsklingen på bio & filmen vi ska

se det är Hamilton har hört att den ska vara riktigt bra.   


 


 


Av Louise Mellqvist - 18 januari 2012 12:15

Om ett tag så kommer denna underbara telefon bli min!

   

       

Av Louise Mellqvist - 18 januari 2012 09:56

 

¤ Jag fyller 20 år på lördag!
¤ Bloggen fungerar bra!
¤ Min underbara pojkvän!
¤ Vännerna, dem ställer alltid upp!

¤ Jobbet flyter på!


 

¤ Vädret, grått & trist...
¤ Idioter som bara söker efter BRÅK!!
¤ Bensinpriserna, dem bara stiger...

¤ Folk som aldrig ser sig för...
¤ Beslutångest...



 

Av Louise Mellqvist - 18 januari 2012 08:39

Fick gå upp tidigt idag med men det var bara för att jag sov

hos älsklingen & han börjar skolan kl.8 så när mobilen ringde

så vara det bara att gå upp & fixa i ordning sig.   


Nu så sitter jag & kollar lite på några bloggar, ska snart dra upp

på rummet & lägga mig i sängen & kolla på film, vila lite innan

jobbet idag jobbar mellan kl.13.45-17.45 en ganska lugn dag.


Ha det bra så hörs vi senare, ska i alla fall hinna med minst

1 inlägg till idag ska försöka att göra något ikväll med.


 

Ovido - Quiz & Flashcards