lolliizen

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Louise Mellqvist - 27 januari 2012 13:34


    

Mjukis byxor - Ellos
Svart linne - Gina Tricot

Marin blå tröja -  Gina Tricot   


 

Av Louise Mellqvist - 27 januari 2012 10:08

 

¤ Iphone 4 s!
¤ Skövde imorgon med älsklingen!
¤ Tjej kväll med bowling!
¤ Jobbet, funkar kanon bra!


 

¤ Fingrarna på min höger hand...

¤ Pellets kaminen, sönder...

¤ Min dator, helt CP...

¤ Vakna tidit när man är ledig...


 

Av Louise Mellqvist - 27 januari 2012 08:52

Förlår mig för dålig uppdatering men har inte haft den tiden

att sitta vid datorn, det har vart jobb & sedan så har jag vart

med min älskling & då passar det inte alltid att blogga.


Men nu så ska jag ta mig en lång & varm dusch för att piggna till

lite & sedan så får vi se vad man hittar på, ska försöka ha lite

Hissar & Dissar sen, ska försöka att göra minst 2 inlägg till idag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards