lolliizen

Alla inlägg den 7 januari 2012

...

Av Louise Mellqvist - 7 januari 2012 17:58



     


 

Av Louise Mellqvist - 7 januari 2012 09:38

Alldeles strax så ska jag gå ut till bilen för att börja

skrapa rutorna & när det är klart så blir det att dra till

jobbet för idag så blir det jobb mellan kl.10.30.17.30


Efter jobbet så blir det att dra hem till älsklingen &

sedan så får vi se om det blir utgång ikväll eller ej.


Får se om jag bloggar mer idag eller inte men annars så

hörs vi imorgon & då är det en speciell dag!  


 



Av Louise Mellqvist - 7 januari 2012 00:06

I fredags så hände det inte så mycket var med min

underbara älskling till ca kl.15.00 för sedan så åkte jag

hem för att min familj + några grannar skulle ut.


För jämt på trettondagen så brukar min familj + några
andra grannar dra ut i skogen till ett vindskydd & grilla

lite korv & dricka lite glögg & varm oboy, super mys!


Nu så ska jag dra upp & lägga mig i sängen & kolla

på någon film & sedan så blir det sova för imorgon

så väntas det jobb mellan kl.10.30-17.30


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards