lolliizen

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Louise Mellqvist - 5 januari 2012 17:56

Sorry för att jag inte har uppdaterat så men har inte riktigt

haft den orken, för igår så jobbade jag till kl.16.00 & efter det

så drog jag till ishallen för att kolla & tjöta en massa.

Efter det så var det tränar möte kl.19.00 & när det var slut 

ca kl.20.00 så drog jag till torget för att träffa älsklingen.


Ca kl.21.45 så åkte jag hem för var trött & jag behövde komma

hem för hade inte vart hemma på länge & när jag kom hem

så fixade jag lite saker & sedan så fasnade jag framför TV:n


Idag så har jag jobbat först mellan kl.10.00-16.00 & sedan så

drog jag till isstadion för att träffa Sofia P & då fick jag en fråga

om jag skulle kunna tänka mig att jobba lite där för en grupp var

så många på 1 tränare så då fick jag tjäna lite extra casch.


Nu så är jag hemma hos älsklingen, har ingen aning vad vi ska

hitta på men något blir det, för tillfället så sitter han & kollar på

något klipp har ingen aning om vad det är för något.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards