lolliizen

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Louise Mellqvist - 15 december 2011 09:42

1. Your love - The Outfield

2. Heaven - Erik Grönwall

3. Walking in memphis - Calle Kristiansson

4. Like A Prayer - Jay Smith

5. Highway to hell - The rock masters

6. Save the world - Swedish House Mafia

7. vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen

8. E.T - Katy Perry

9. Party In my head - September

10. Welcome to the club - Manian


Detta är mina mest spelade låtar på spotify på min spellista Gott & blandat,

& varför just dem här har spelat mest är för att dem betyder något för mig.

Alla dem här låtarna väcker härliga minnen, t.ex Save the world den får mig att

tänka på studenten hur underbart det var & Your love den lyssnade jag & Carl

på när vi blev tillsammans så därför är den nr 1 på min lista.

Dem allra flesta låtarna jag lyssnar på väcker gamla & nya minnen,

för jag tycker att låtarna ska betyda något & det gör dem jag lyssnar på.  


 

Ovido - Quiz & Flashcards