lolliizen

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Louise Mellqvist - 1 december 2011 13:53

Om en stund så ska jag dra mig ner mot jobbet & som

ni vet så jobbar jag mellan kl.15.00-21.00 är en ganska lagom tid.


Nu så ska jag fixa i ordning mig lite & sedan så drar jag ner

hoppas ni alla får en bra torsdags eftermiddag.  


 

Av Louise Mellqvist - 1 december 2011 11:32

Ja då var det 1:a december idag & det är nu vi börjar räkna ner

till julafton med våra kära kalendrar, jag räknar ner med min söta

chokladkalender med Bärgarn på, kommer bli mumsigt fram till jul.


Just nu så håller jag på & fixar i ordning lite här hemma,

ställer fram lite tomtar här & där & om en stund så blir det

att fixa lite mat så man får lite i magen innan man drar iväg till jobbet.

Idag så jobbar jag mellan kl.15.00-21.00 & efter det så ska jag hämta

mamma & sedan träffa älsklingen för idag så ska han sova hos mig

& det kommer bli helt underbart, är så mysigt att sova bredvid honom!  


Nu ska jag greja vidare så jag kommer någonvart, får se om det blir

något mer inlägg innan jobbet eller ej annars så ska jag försöka att

skriva ett kvälls inlägg, vi får se hur det blir helt enkelt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards