lolliizen

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Louise Mellqvist - 2 december 2011 14:01

Om en liten stund så drar jag mig ner mot staden för att

jobba en sväng, idag så jobbar jag mellan kl.15.00-19.00

Tycker allt det är en bra fredags tid för då har man fortfarande

tid över till att hitta på något annat, precis som jag ska göra.

För när jag har slutat så ska jag vara en sväng med Josse &

efter det så ska jag vara med min underbara älskling!  


Men nu så ska jag fixa i ordning mig det sista innan jag drar,

så ni får ha en fortsatt trevlig fredag alla bloggläsare så hoppas

jag att det kan bli ett inlägg senare ikväll, beror på hur trött jag blir.


 

Av Louise Mellqvist - 2 december 2011 11:54

 


Jag Louise Mellqvist & jag är 19 år gamal fyller 20 år

den 21 januari, jag bor tillsammans med mina föräldra & min

syster ute på landet vid Öboängen, inte långt från sjön.  


Jag jobbar som personlig assistent sedan 2 månader tillbaka

& det trivs jag jätte bra med, sedan så har jag också 2 andra
jobb, är timanställd i hemvården i Tolsjö & sedan är jag också
konståknings tränare & det har jag vart sedan jag var 14 år gamal.


Har en pojkvän som heter Carl & jag älskar honom sjukt mycket,

min kärlek till honom går inte att beskriva med ord  


  

Av Louise Mellqvist - 2 december 2011 11:30

Från & med idag & fram till julafton nu så tänkte jag ha en liten

pressentation av mig själv, blir en liten utmaning för mig med

får tänka till lite extra & ni får reda på lite mer om mig med.


Jag hoppas att ni kommer tycka att det är intressant,

skulle vara kul om ni kommentera vad ni tycker!  


Dag 1 - Presentera dig själv

Dag 2 - Meningen med ditt bloggnamn

Dag 3 - Dina syskon

Dag 4 - En bild på ditt nutida jag och en bild för ett år sen
Dag 5 - Vart kommer du ifrån
Dag 6 - Vart är du uppväxt

Dag 7 - 5 snabba fakta om dig
Dag 8 - Din kärlek
Dag 9 - Något du ångrar

Dag 10 - Önskelista 

Dag 11 - Favorit årstid

Dag 12 - 10 av dina mest spelade låtar och varför 

Dag 13 - Vad inspirerar dig 

Dag 14 - Beskriv din dag i punktform 

Dag 15 - Ditt stjärntecken, om du tycker att de passar din personlighet. 

Dag 16 - Vart du ser dig själv om 10 år.
Dag 17 - Favorit TV-serie 

Dag 18 - Hur är det när du är kär

Dag 19 - Vad finns i din väska

Dag 20 - Din bästa vän


 

Ovido - Quiz & Flashcards