lolliizen

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Louise Mellqvist - 17 december 2011 18:58

Jaha, vad ska man göra denna lördag kväll då när älsklingen

inte är hemma, har spelat lite tvspel med syrran men just nu

så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inga idér alls...


Vad gör ni alla andra denna lördag kväll då?


Senare ikväll så blir det i alla fall lördags mys med familjen

vi ska käka lite revben & kollar på tv 6 ha det myys!


Ha det bra så bloggar jag lite senare om jag orkar

& om jag kommer på något att skriva.  


 

Av Louise Mellqvist - 17 december 2011 16:38

¤ Jobb till kl.15.00



¤ Handla lite lördags mys
 
¤ Käka lite mat


¤ Spela lite tvspel med syrran


¤ Lördags mys med familjen


¤ Prata med älsklingen!


¤ Kolla på film & sova


 

Ovido - Quiz & Flashcards