lolliizen

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Louise Mellqvist - 5 december 2011 21:37

     


   

Av Louise Mellqvist - 5 december 2011 12:54

Om en stund så ska jag dra ner till staden för att checka

efter några fler julklappar, har typ 3-4 julklappar kvar så de

mesta är faktiskt redan årdnat & det känns riktigt skönt.


Mellan kl.15.30-16.30 så ska jag på ett möta med jobbet

& efter det så blir det att dra hem för att baka lite med syrran.

Ska baka pepparkakor & sedan blir det nog att fixa lite

julgodis också vi får se vad vi hinner med, men ska i alla fall

fota lite så ni får se vad det är vi har gjort.  


Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi!


 

Av Louise Mellqvist - 5 december 2011 09:55

 

Detta är mitt enda syskon & det är min underbara lillasyster

hon heter Caroline Mellqvist & är 14 år gamal.


Jag & min syster kommer väldigt bra överrens med varandra,

vi brukar små retas lite med varandra men det tycker vi bara är kul.

Kan bli förbannade på varandra med ibland men det brukar oftast
gå över väldigt fort, som tur är.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards