lolliizen

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Louise Mellqvist - 26 december 2011 23:33

Sitter nu hemma hos älsklingen i hans säng har precis tagit

mig en varm & skön dusch, kände att det var behövligt efter

denna dag med jobb från kl.15.00 till kl.22.00


Om en liten stund så ska jag lägga mig & försöka sova,

för ska upp ganska idigt imorgon för ska möta mamma &

syrran vid hemkomaniet imorgon kl.11 för vi ska kolla på lite

saker & sedan så ska vi fixa mitt ica kort.  


Hoppas ni har haft en bra måndag,

Godnatt mina kära vänner! 


 

Av Louise Mellqvist - 26 december 2011 13:26

Happ idag så är det måndag igen & det är dax för jobb & idag

så ska jag jobba mellan kl.15-22 & efter jag slutat så blir det att

åka hem till älsklingen & kolla lite på TV & sedan sova.


Händer inte så mycket mer idag, får se om jag uppdaterar mer sen

ikväll eller inte vi får se helt enkelt, men imorgon så ska jag försöka

att uppdatera mer för då är jag ledig & då ska jag hitta på saker.


Ha de bra alla bloggläsare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards