lolliizen

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Fixat!

Av Louise Mellqvist - 23 januari 2012 12:25

Har nu fixat lite musik till mobilen, nu så försöker jag

fixa så jag kan lägga in lite bilder från mobilen till datorn

men har inte kommit på än hur man gör, eller jag visste

det förut men nu så öppnas bara itunes när jag sätter i sladden.  


Tror jag får kolla lite mer på hur man gör så jag förstår mig på

den lite mer är ju en massa saker man behöver lära sig.

Får se sen om det  kommer upp några bilder på mina presenter

har i alla fall tagit kort på dem nu, men får se om jag får in bilderna.


För runt kl.14.00 så drar jag till stan för att jobba mellan kl.14.30-8.30

så det blir en lång arbetsdag, men den kommer bli bra det känner

jag på mig & jag hoppas det blir så med.


 

 
 
Ingen bild

Elina Hjalmarsson

23 januari 2012 14:14

Om du inte har löst den än så gör du så här: koppla in iphonen i datorn och sedan går du in på "den här datorn" där ska din telefon vara som en flyttbar disk / en ikon. Dubbelklicka på den så ska du få fram bilderna. Sedan är det bara att flytta dem vart du vill :)
Välkommen in i Apple familjen!

Louise Mellqvist

23 januari 2012 23:00

Tack, vet hur man gör nu. Men är något konstigt på den datorn jag installerade iTunes på för på den här datorn kom ingen flytt bar disk upp. Men de funkade på min dator som tur var ^^ hur är det med er?

 
Ingen bild

Elina

25 januari 2012 11:04

Vad bra :) tänk bara på att om någon mer i familjen skaffar en Apple produkt och ska logga in på en egen iTunes så använd inte samma dator. Det blir jättekrångligt! Jag och Andreas har ju samma dator nu och den vill hela tiden flytta över program och greja :( riktigt tråkigt!
Men annars är det bra :) vi har spenderat mycket tid på stranden de senaste dagarna eftersom det inte finns några bilparkeringar inne i centrum förän under kvällen. Annars är det toppen! Riktigt fint väder och en mysig stad! :)

Louise Mellqvist

25 januari 2012 13:18

Okej det är ju bra att veta om det :)
Vad gött, att vara på stranden. Är kvällarna fina där eller? Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Ovido - Quiz & Flashcards