lolliizen

Alla inlägg under januari 2012

Av Louise Mellqvist - 12 januari 2012 21:50

Sorry för att det inte har blivit något inlägg idag men har inte

haft tid för först så var jag på stan medan älskling var i skolan &

sedan när han slutat så åkte vi hem till honom & kollade på film.


Kl.14.30 åkte jag från honom för att åka iväg till jobbet & idag så

jobbade jag mellan kl.15.00-21.00, gick hur bra som helst & tiden

gick också hur fort som helts, men nu är jag hemma & det är skönt.


 


 

Av Louise Mellqvist - 11 januari 2012 18:47



   

Av Louise Mellqvist - 11 januari 2012 12:29

 


Svarta jeans - Kappahl
Svart linne - Gina tricot

Stickad  tröja korall - Gina tricot


 


Av Louise Mellqvist - 11 januari 2012 11:25

Nu så är det strax dags för lite lunch & idag blir det kyckling

med wokade grönsaker i sötsur sås & nudlar till det, mums!

Älskar att äta med kinapinnar!  


   

Av Louise Mellqvist - 11 januari 2012 09:27

Som ni kanske redan har märkt så håller jag på & grejar lite med bloggen,
ändrar lite färger & kollar efter några snygga typsnitt till texterna.


 

Av Louise Mellqvist - 10 januari 2012 21:19


   

Av Louise Mellqvist - 10 januari 2012 17:11

Var väldigt länge sedan jag uppdaterade denna kategori

men nu så tänkte jag börja med det igen, för tycker det är

kul att kolla på sådana saker man får lite insperation själv.


Så här ser i alla fall mina naglar ut på min vänster hand,

tänkte att det är lite kul att bara ha en hand med mönster på.


 


Gult nagellack, H&M - H&M

Svart nagellack, Depend - Åhléns


 

Av Louise Mellqvist - 10 januari 2012 16:32

     


 

Ovido - Quiz & Flashcards