lolliizen

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Dag 11 - Favorit årstid

Av Louise Mellqvist - 14 december 2011 13:08

Dem allra flesta brukar ha en favorit årstid men det har inte

jag utan jag tycker om alla årstiderna, för alla har något

speciellt som gör att jag tycker om dem allihopa.


Vintern är härlig för oftast brukar det vara snö &

då får man en härlig känsla & man är ledig från skolorna.

Det är jul & nyår & det är då man träffar sina nära &

kära & tillbringar dagarna med dem.


Våren då är det härligt för då börjar fåglarna kvittra &

alla träd & blommor slår ut, blir en massa härliga färger.


Sommaren den är vacker för då är allt så grönt & solen

skiner & det är varmt & vattnet är skönt.

Våren då är det härligt för då börjar fåglarna kvittra &

alla träd & blommor slår ut, blir en massa härliga färger.


Hösten är härlig för då får löven en massa fina färger

& man vet att det snart är höstlov.  


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Mellqvist - 23 februari 2012 22:56

Nu är det så här att jag kommer att byta bloggställe så från & med nu så kommer jag att finnas på devote.se & det är bara för att jag ska kunna blogga ordentligt från mobilen & för att jag ska börja göra videoinlägg & då kan jag ladda upp de fr...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 22:08

Sitter nu vid datorn & kikar lite på olika bloggsidor & jag har funderat på om jag ska byta till devote.se eller ej, för på devote.se så kan jag blogga enklare från mobilen & sedan så kan jag göra videoinlägg från mobilen & ladda upp dirket til...

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 18:59

     

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 14:49


      Resultat!              

Av Louise Mellqvist - 20 februari 2012 13:48

Idag så har jag inte alls gjort så mycket, gick upp kl.06.00 för att jag skulle skjutsa upp syrran till bussen & efter det när jag kom hem så tog jag & käkade lite & sedan så gick jag upp till rummet & sov.   Sedan runt kl.11.00 så ringer min...

Ovido - Quiz & Flashcards