lolliizen

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 8 juli 2011 17:32

Hellu igen bloggen!


Är nu hemma hos Josse & vi har precis fixat i ordning oss

för att dra ut på stan & umgås med folk & ha lite roligt.




Ha en fortsatt trevlig fredag kväll så hörs vi

imorgon, för kommer troligtvis inte blogga mer idag.


 

Av Louise Mellqvist - 8 juli 2011 14:36

Hellu igen bloggen!


Nu på förmiddagen så har jag & syrran hjälpt mamma

& städat huset, så nu är nästan allt som nytt igen,

eller i alla fall alla skåp, dörrar & fönster blev super nice!


Om en liten stund så blir det mat, fisk i ugn & potatis

& det kommer att bli jätte gott bara för jag har lagat det.

Men efter maten så drar jag till stan för att vara med några

kompisar, vet inte vad vi hittar på men något i alal fall.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare,

lovar att jag ska göra ett inlägg hos Josse!


   

Av Louise Mellqvist - 8 juli 2011 13:08



   

Av Louise Mellqvist - 8 juli 2011 00:24

Hellu igen bloggen!

Nu så hade jag tänkt mig att försöka börja blogga igen,

för det mesta av problemen har löst sig, men finns lite kvar.

Men jag ska försöka göra det bästa av allt så man slipper

att tänka på allt det negativa...

Just nu så ligger jag i min säng & kollar efter några roliga

& coola teman till min mobil, känner att jag behöver ha det,

är så tråkigt att bara ha det gamla vanliga & inget nytt.


Om en stund så blir det att sova men jag hoppas att

vi hörs lite senare under dagen!





   

Ovido - Quiz & Flashcards