lolliizen

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 25 juli 2011 20:57

Halloj igen bloggen!


Nu så tänkte jag att jag skulle börja med en ny kategori som

kommer att heta Hår & Smink & i den kategorin så kommer jag

att skriva om en massa om hår & smink produkter & även ge tips.


Den första produkten jag ska berätta om som jag har provat är en 

värmespray från Scandinavian Formula & den sprayen skyddar håret

från värmeskador från plattång, hårfön & solsken, den ger också 

håret glans efter plattning & föning & det tycker jag är KANON BRA!


Jag köpte min på en Ica affär & där kostade den 75 kr & det tycker

jag är ett rimligt pris, speciellt om man vill pröva en värmespray.



 


 

Av Louise Mellqvist - 25 juli 2011 18:32

Hallojj igen bloggen!


Nu så har jag fixat mina naglar tagit på lite nagellack så att

de ser lite fräscha ut & lite färg glada för det tycker jag om.


Har andvänt mig av två nagellack det är två blåa färger,

den ena hade jag som grund & den andra hade jag som dekoration.


Viva La Diva nr. 35

Isadora Graffiti nr. 805 - Spraycan Blue



   

Av Louise Mellqvist - 25 juli 2011 15:56

Hallojj bloggen!


Nu är det så här mina kära läsare att jag tänkte göra om min blogg

lite men vet inte riktigt hur, har inga bra idér men det skulle vara

väldigt kul om ni kom med idér & förslag det skulle bli SUPER BRA DÅ!


Så kommentera gärna vad ni tycker & kom med lite förslag så kanske

kan kan fixa ihop något riktigt bra, för känner att jag vill ha något annat!


Ha det så bra nu så hörs vi lite senare

& GLÖM NU INTE ATT KOMMENTERA!


 

Ovido - Quiz & Flashcards