lolliizen

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 13 juli 2011 21:47

Hellu bloggen!


Som ni kanske har märkt så har jag inte kunnat uppdatera

idag & det är bara för att jag har jobbat från kl.07.00-16.00

& efter det så drog jag bara hem en liten snabbis & sedan så

drog jag på bio, kollade på sista delan av Harry Potter!


Kan berätta för er att den var sjukt bra, men att slutet är

lite sådära kune ha vart lite bättre tycker jag. ^^


Nu så gör jag inte så jätte mycket tänkte dra till soffan

& lägga mig där en liten stund & kolla på fotboll.

Sveriges damer spelar semifinal mot Japan, sist jag kollade

så stod det 1-1 men nu så vet jag inte men HEJA SVERIGE!

Förresten imorgon så blir det en kort dag för mig på jobbet,

kommer att jobba mellan kl.07.00-11.00, hoppas det går bra.


   

Ovido - Quiz & Flashcards