lolliizen

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 11 juli 2011 23:16

Hellu igen boggen!


Nu ska jag berätta om min första dag på jobbet & den gick faktisk

riktigt bra går ju bara bredvid än, så får ju inte göra så mycket...

Sedan så jobbade jag kväll & då är det lite lugnare men imorgon så

börjar jag kl.07.00 & då blir det lite annat så vi får se hur det går.

Men jag slutade nog inte försen runt kl.15.30 så får blogga efter det

i så fall, om jag orkar men annars så uppdaterar jag på kvällen.


Men nu ska jag i alla fall gå & lägga mig & sova eftersom min

klocka ringer kl.06.00 imorgon & måste ju sova lite så att jag

orkar med att jobba, ha det så bra så hörs vi!


 


 


Av Louise Mellqvist - 11 juli 2011 13:19

Hellu igen bloggen!


Om en liten stund så drar jag iväg till jobbet för att göra

min första dag, är ganksa nervös men jag hoppas de går bra.


Jobbar i alla fall mellan kl.14.00-22.00 så vi för höras senare

ikväll & då berättar jag för er hur det har vart.







Av Louise Mellqvist - 11 juli 2011 09:09

Godmorgon bloggen!


Idag så är det måndag & de betyder att jag ska göra min

första jobbdag idag kl.14.00 börjar jag till kl.22.00

Är faktiskt lite nervös men jag hoppas att det kommer

gå bra, ska ju gå bredvid i 4 dagar så det känns bra.

Just nu så sitter jag vid facebook & tjötar med en massa

folk & det är riktigt nice, för då kommer jag bort från

alla mina tankar som snurrar runt i mitt huvud. ^^


Ha en fortsatt trevlig måndag morgon så hörs vi

lite senare, för om en liten stund ska jag käka frulle.


 


Ovido - Quiz & Flashcards