lolliizen

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 20 juli 2011 19:05

Hallojj igen bloggen!


Har precis spelat lite super mario på Nintendo & det gick

väl sådär kom ganska långt men sedan dog jag ganska 

mycket på en bana värld 8 bana 3, den är riktigt svår...


 

Men nu så ska jag dra & kolla på TV & sedan får vi se vad

jag hittar på något blir det väl, men ha det så bra!


 



Av Louise Mellqvist - 20 juli 2011 11:47

Helloj bloggen!


Nu så är jag hem kommen från jobbet började kl.07.00-11.30

& det gick mycket bra idag, fick åka med en tjej & det var

kanon bra allt gick helt galant så det var kul.


Men nu så ska jag inte blogga mer för nu så ska jag & syrran

ut & cykla lite, ska köra Öboängsrundan & den är ca 6-7 km

så det blir en liten bit, men det blir en go träning.


 

Ovido - Quiz & Flashcards