lolliizen

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 10 juli 2011 19:38

Hellu bloggen!


Har tyvärr inte orkat uppdatera så mycket idag för har vart lite

slö, har inte riktigt orka göra de saker jag hade tänkt...

Har i alla fall haft besök utav några vänner till familjen idag

+ en liten busig pojke vid namn Johannes, var ute med honom

& badade, gungade & plockade körsbär.


Nu så sitter jag & väntar på en person som jag behöver prata med

& sedan så får vi se vad som händer, blir i alla fall att lägga sig

tidigt idag bara för att imorgon så börjar jag att jobba. ^^


Ha en fortsatt trevlig söndag kväll så får vi se

om jag uppdaterar mer idag eller inte.


 


Av Louise Mellqvist - 10 juli 2011 11:39

Hellu bloggen!


Tänkte berätta lite om hur det var igår kväll...
Började med att jag & Josse gick en sväng till Stadsträdgårdens lekplats

med Johannes för han ville dit & leka lite & när vi var där så kom en

kompis & jag stod & tjötade lite där & det var mycket trevligt.
Efter det drog vi hem till Josse & bytte om & efter det så drog vi

ut på stan & kollade runt lite & tjötade med olika folk...

Ännu senare på kvällen började det regna & det blev lite mindre

kul & det hände lite saker, men jag hoppas att de löser sig.

Var i alla fall hemma strax efter kl.01.30 & då la jag mig i min säng

& sms:a med en super snäll & bra person!


Detta var lite kortfattat vad jag gjorde igår kväll/natt,

men nu så ska jag se vad jag ska hitta på men uppdaterar sen!


 



Ovido - Quiz & Flashcards