lolliizen

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 30 juli 2011 21:38

Hallojj igen bloggen!


Nu så tänkte jag ladda upp några utav alla bilder

som jag & Josse tog igår i Stadsträdgården, blev en hel

del olika bilder bl.a en massa på blommorna.


Här kommer i alla fall några utav de bilderna,

tänkte ta de andra lite senare...








           

Av Louise Mellqvist - 30 juli 2011 16:03

Halloj igen bloggen!
 

Nu så drar jag iväg & jobbar & när jag har 

slutat så drar jag iväg till Josse en stund.


Ha det så bra så får vi se om jag uppdaterar mer.


 

Av Louise Mellqvist - 30 juli 2011 14:23

Halloj bloggen!


Har ganska nyss kommit hem från jobbet har vart en

bra dag, allt har gått kanon bra & inga problem...

Nu så håller pappa på & grillar & min mormor & morbror

är här & ska äta med oss så det är super kul.


Ska iväg & jobba igen lite senare runt kl.16.30-21.00

så det blir ganska många jobb timmar för mig idag,

men det är gött för då blir det pengar & det behöver jag ha. ^^


Men nu så ska jag dra ut i det fina vädret lite får se om

jag hinner & om jag orkar blogga innan jag drar iväg igen.


Ha en fortsatt trevlig lördag eftermiddag så hörs vi!


   

Ovido - Quiz & Flashcards