lolliizen

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 29 juli 2011 18:18


 

Av Louise Mellqvist - 29 juli 2011 16:37

Hallojj igen bloggen!


Har vart ute & tagit några kort med syrran vissa blev riktigt

bra & andra lite mindre men men, tänkte i alla fall ladda upp

& visa de bilderna som jag tog på syrran, men för tillfället

så orkar jag inte det, så får bli lite senare... ^^


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för känner mig lite seg

men samtifigt så vill jag hitta på något kul & galet men får vänta

tills lite senare runt kl.20.00 för då ska jag träffa Josse.


Här kommer en halv galen bild på mig, bara för att jag inte

har något att göra, bjuder allt på den!


 


 

Av Louise Mellqvist - 29 juli 2011 14:09

Halloj igen bloggen!


Nu så håller syrran på & plattar mitt hår för om en liten stund

så ska vi dra ut & ta lite kort, behöver ha lite nya & speciellt

nu när jag ska fixa i ordning på bloggen. ^^


Ha det bra så hörs vi lite senare,

glöm inte att kommentera! ^^


 


Av Louise Mellqvist - 29 juli 2011 08:43

Godmorgon bloggen!


Hade ställt min klocka på att den skulle ringa kl.09.15 men

jag vaknade av att min rullgardin slog min fönsterlampa mot

fönstret så därför så sitter jag upp redan nu, kunde inte somna om...


Men idag så kommer det troligtvis bli bra väder med mycket

solsken, eller det verkar så nu i alla fall för solen lyser för fullt

här hemma hos mig & det tycker jag om...


Får se vad man ska göra idag, har i alla fall lovat att hjälpa mamma

att tvätta lite & sedan så ska jag & syrran ta lite kort & sedan så

får man väl se vad som händer, ska troligtvis träffa Josse ikväll.


Men nu så får ni ha en fortsatt trevlig fredag morgon

så hörs vi lite senare & ska försöka uppdatera mycket idag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards