lolliizen

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 24 juli 2011 23:26




Hallojj igen bloggen!


Nu så ligger jag i sängen & ska strax sova men först så ska det

bli att kolla på något avsnitt av OTH & efter det så blir det sängen.

Sedan så hoppas man på att man drömmer om en super snygg kille

som man blir stört kär i, Haha jaja nu är jag ganska trött.


 


 

Av Louise Mellqvist - 24 juli 2011 19:16

Hallojj igen bloggen!


Nu så är man hemma efter en sjukt mysig dag i Skövde,

först var vi på Biltema & köpte lite saker & efter det så 

drog vi till Elins Esplanad & där gick vi runt i massa affärer.

Självklart så var jag shopping sugen som vanligt fick med 

mig 3 saker hem & det var 1 linne, 1 par skor & skosnören.


Ni ska få se bilder på det jag köpte lite senare, för har inte

riktigt hunnit ta kort på det än men LOVAR ER att det kommer bild!


 

Av Louise Mellqvist - 24 juli 2011 11:18

Halloj bloggen!


Just nu så har jag inget att göra, väntar bara på att vi

ska åka till Skövde & kolla, först blir det biltema & efter
det så blir det att dra till Elins Esplanad & kolla lite är så

sjukt shopping sugen, men får se om det blir något...


Men nu så ska jag spela lite Super Mario & sedan så

får vi se när vi åker iväg, men ska försöka att uppdatera

innan vi åker i alla fall, ha det bra så hörs vi! 


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards