lolliizen

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 23 juli 2011 15:53

Hallojj igen bloggen!


Om en liten stund så drar jag mig mot jobbet för att jobba

mina 4,5 timmar, men känns gött att jobba denna tiden idag

man får ju lite mer betalt + att denna rundan är kanon bra! 


Efter jag slutat jobba så drar jag mig mot stan för att umgås

lite med Josse & sedan får vi se vad vi hittar på för något kul.


 

Av Louise Mellqvist - 23 juli 2011 13:01

Halloj bloggen!


Idag är det lördag & som vanligt så har jag & min familj

vart framme på stan & fikat & gått på torget & kollat...

Efter det så åkte vi iväg till Ica Hjertberg & handla lite

& nu så har vi precis käkat & det blev skink schnitzel & räfflar,

det är som pomesfrittes fast det ser ut som ett slags nät. ^^


Men om en liten stund så ska jag lägga mig i soffan & vila lite

för kl.16.30 så börjar jag jobba, men som tur är så är det en

kort dag så slutar kl.21.00 & det känns riktigt gött.


Ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi

lite senare & då ska det bli bild här på bloggen!


 


Ovido - Quiz & Flashcards