lolliizen

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 16 juli 2011 16:09

Halloj igen bloggen!


Sitter nu hemma hos Josse & har precis kollat p Toy Story 3 på TV

var faktiskt ganska bra, men såg inte från början men det jag såg

var i alla fall bra & det är ju ett + i alla fall. ^^


Men nu så hade jag tänkt att fixa i ordning mig lite för att sedan

dra till isstadion igen & kolla när Tilda tränar, saknar isen något

otroligt mycket, men tyvärr så kommer jag inte att kunna träna själv...


Kanske kommer upp ett videoinlägg lite senare, blir troligtvis

en sminkvideo, tänkte att jag måste börja uppdatera de kategorierna.


Ha det bra så hörs vi senare!


 

Av Louise Mellqvist - 16 juli 2011 10:14

Godmorgon bloggen!


Om en liten stund så ska jag dra & ta mig en skön dusch,

men innan det så blir det att käka lite frulle så man får

något i sin mage, inte bra att den är tom...


Idag så händer det lite allt möjligt, ska bl.a åka in till stan

för att kolla lite på konståkningen är ju läger här i stan.

Sedan så ska jag ikväll vara med Josse & vi får se vad

som händer mer, men kommer säkert att häna mer saker.


Ha en fortsatt trebvlig Lördag morgon så

hörs vi lite senare alla bloggare & bloggläsare!


 

Ovido - Quiz & Flashcards