lolliizen

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Louise Mellqvist - 17 juli 2011 21:00

Hallojj bloggen!


Vet att jag har uppdaterat dåligt i helgen, men det är bara för att

det krånglade lite igår när jag skulle ladda upp mitt videoinlägg &

sedan på kvällen så hann jag inte med det gjorde andra saker då.


Idag så har jag bara inte orkat blogga, har vart så trött & seg

skulle ha tagit kort på den pajen som jag & Josse gjorde förut

men orkade inte det heller så blir tyvärr ingen bild nu.


Men nu så ska jag kolla lite på nätet & sedan så blir det att

kolla på någon film & sedan lägga sig, för ska upp & jobba 

imorgon, börjar kl.07.00-11-30 & sedan är jag ledig en stund
& sedan så börjar jag jobba igen kl.16.30-21.00


Ha en fortsatt trevlig söndag så får jag se om jag uppdaterar
senare beror på om jag orkar & har något att skriva.


 

Ovido - Quiz & Flashcards