lolliizen

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Louise Mellqvist - 1 september 2011 12:24

Nu så har jag precis käkat lite mat & idag så blev det

pannkakor med sylt & grädde, var riktigt riktigt gott.
 

Just nu så kollar jag lite på TV på Hem till Gården & efter

det så ska jag åka ner till stan med mamma för att göra

lite ärende & för att sedan jobba ikväll med konståkningen.

Första passet har jag mellan kl.16.00-16.50 & sedan har jag

de andra kl.20.05-21.15 men det är kul att träffa alla.


Ha det bra så bloggar jag senare ikväll!
 

Av Louise Mellqvist - 1 september 2011 09:06

Idag så är det redan 1:a september är ju helt galet hur fort

allting går tycker nästan det är lite skrämmande...
 

Vaknade ganska tidigt som vanligt, vet inte varför men det

går bara inte att sova fast jag så gärna vill det..

Men det finns inget vi kan göra åt saken, är ju på ett sätt ganska

bra att vakna tidigt för då blir det lättare att ställa om sig.  
 

Nu ska jag dra & käka lite frulle & efter det så blir det en lång

& härlig dusch så jag piggnar till lite mer & bli lite fräschare.


   

Ovido - Quiz & Flashcards