lolliizen

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 21:08

Detta får bli mitt sista inlägg för idag, har ju gjort en

hel del & jag har haft många besökare också, mycket trevligt!


Om en stund så drar jag & syrran upp & lägger oss för imorgon

så kommer det bli en tidig morgon, för då ska jag vara konståknings tränare & då börjar jag redan kl.08.00 så min klockan ringer 06.45  


Hoppas ni alla har haft en bra fredag för det har i alla fall jag

& ni som inte har tänkt att lägga er än, have a nice night!  

 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 18:29

Nu så är det fredagsmys & jag & syrran sitter & käkar

lite av godiset som jag köpte i Göteborg, riktigt gott! 


Förut så käkade jag & syrran kinamat, var ett tag sedan

vi käkade det så vi bestämde oss för att ta hem & käka.

Det blev 3 små rätter & stekta nudlar Delux & det var

verkligen super duper gott, har en del kvar men det kan

vi ta & äta lite senare eller ta det imorgon.  


Så här söta kan godisar vara ifrån Göteborg.

 

 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 14:18

Åker in till stan nu för att hämta lillsyrran & sedan

så kommer vi att käka god mat, berättar inte än vad det

är utan det gör jag sen när vi kommer hem.


Ha en fortsatt trevlig fredag alla bloggare & bloggläsare!  


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 11:42

Vad tycker ni nu om min blogg, ser den lite gladare ut

är ju inte en så stor förändring men det är i alla fall en

början på något nytt sedan får vi se hur det kommer bli.


Nu så ska jag fixa lite käk det blir stekt potatis & köttbullar,

inget avancerat idag för det orkar jag inte + att det bara är

jag som ska ha mat nu så det duger till mig.


Bjuder på denna bild i brist på annat  


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 10:25

Nu så håller jag på & funderar på hur jag ska ha min

blogg för jag vill ändra lite färger, headern osv.

Känner att jag har haft detta ett tag nu & lite nytt här

vore inte fel kanske ska ha lite mer gladare färger?!


Har ni några idér så kommentera gärna för jag är öppen

för alla förslag, ni kan ju också berätta hur ni tycker att

min blogg skulle se ut, kan alltid vara roligt.  


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 06:49

Nu tänkte jag ladda upp en bild på hur mina naglar ser ut

nu efter att jag har vart & gjort dem på en salong i Göteborg.

Tycker att de blev jätte bra men dem kanske kunde

vara lite kortare, men det är sådant man får vänja sig vid.


 

Av Louise Mellqvist - 23 september 2011 05:56

Jaha då var man klarvaken nu, eller har vart det sedan

mamma kom in & väckte mig & då ar kl.04.50 så jag har

vart vaken i lite mer än 1 h & jag känner inte alls för att sova...


Idag så kommer det hända lite allt möjligt, kommer bl.a ha

lite fredags mys med syrran, käka lite gott & kanske kolla på

någon bra film & bara ha det allmänt gött!  


Men nu så ska jag lägga mig i soffan en stund & kolla om

det finns något kul på TV:n annars blir det att checka film.


 

Ovido - Quiz & Flashcards