lolliizen

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Louise Mellqvist - 7 september 2011 21:07

Nu så ligger jag i min sköna & varma säng & kikar lite

på nätet, men är inget speciellt som har hänt...


Var i Larv förut & kollade på fotboll när min lillasyster spelade

& dem van med 6-0 & dem spelade skiit bra, jätte bra passnings

spel hade de & jag tror att det var de som gjorde att de van.


Om en stund så ska jag sova för är jätte trött, vet egentligen

inte varför för har inte gjort så mycket idag men kan ju vara

för att jag gick upp ganska tidigt & hållt på & grejat hemma.



     

Av Louise Mellqvist - 7 september 2011 12:10

Jag tänkte göra om lite här på bloggen men som vanligt så

vet jag inte riktigt hur jag vill ha det, men är det något utav 

er mina underbara läsare som har några förslag är öppen för allt.


Vill ha något nytt men vet inte vad, är tacksam om ni har några

idér att dela med er av till mig, måste göra något nytt.  


 

Av Louise Mellqvist - 7 september 2011 11:00


   

Av Louise Mellqvist - 7 september 2011 06:50

Alldeles strax så ska jag skjutsa upp syrran till bussen & sedan

så blir det att dra upp & lägga sig i sängen & kolla på film

& försöka somna om igen, kan bli svårt men får försöka behöver

en hel del sömn känner jag, är helt slut i kroppen...


 

Ovido - Quiz & Flashcards