lolliizen

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Louise Mellqvist - 29 september 2011 20:39

Är hur glad som helst nu & det har jag inte vart på länge

så det är jätte härligt att känna den här känslan igen!

  

Jag säger bara HAPPY FACE!


                                 
 

Av Louise Mellqvist - 29 september 2011 14:44

Idag så fick jag ingen sovmorgon utan idag så fick jag

arbeta lite & det var faktiskt skönt för har inte jobbat

nu på ett tag & sedan så får man ju in lite pengar med.


Just nu så sitter jag lite vid datorn & kikar men annars

så händer det inget, funderar på att dra ner till stan för att

dra till ishallen & träffa trevligt folk + att jag tar & går en sväng.


Men nu så ska jag lägga mig i soffan & vila i typ 15 min

& sedan så får jag ta tag i dagen, för är så sjukt trött nu.  


 


Ovido - Quiz & Flashcards