lolliizen

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Louise Mellqvist - 2 september 2011 23:57



   

Av Louise Mellqvist - 2 september 2011 21:02

Har vart en sväng ute på Hagavallen nu ikväll, först så kollade

jag på lite när syrran & dem hade träning & sedan så spelade

Herrarna A-Lag hemma match så vi stannade & kollade på den.

De spelade mot Larv, i första halvlek så var kållandsö nästan helt

värdelösa men i andra halvlek så kom de igen, men tyvärr så blev

det så att de tappade det så det blev 4-4, men de hade flest målchanser.


Just det, var också i stan en sväng förut & träffade Alex grattade 

henne & gav henne pressenterna jag hade köpt & hon blev jätte glad.

Sedan så stod vi & snackade en bra stund om vad vi ska göra med

våra liv osv, + en massa gammla minnen som vi har tillsammans.


Efter det så drog jag till Dalängen & hämtade syrran & vi åkte

till Ica Klockan & köpta lite sallad som vi käkade hemma sen.


Nu så ska jag dra upp & kolla på någon film tillsammans med

syrran, ingen aning vad det blir så det får bli en överraskning.  


     

Av Louise Mellqvist - 2 september 2011 12:30

Blev väckt imorses utav att rekryteringen ringde till mig &

undra om jag kunde jobba, men jag kunde knappt prata men

jag åkte dit ändå fick åka på ett dubbelvarv så den andre 

kunde prata med vårdtagarna, men det gick bra i alla fall.


Skulle ha jobbat mellan kl.07.00-14.00 men de var inte så
många som behövde hjälp nu på middagen så då fick jag 
åka hem, de tyckte så synd om mig som inte kunde prata.

Ska snart lägga mig i soffan & kolla på TV & ta något varmt
att dricka & hoppas på att man kan börja prata lite mer igen
för det är sjukt jobbigt att inte kunna prata, tråkigt för den
delen också...

   

Av Louise Mellqvist - 2 september 2011 00:02



   


Ovido - Quiz & Flashcards